Przeskocz do treści
Edukacja terapeutyczna
Menu
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Szkolenia
    • TUS – TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
    • METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE I POZIOM
    • ODIMIENNA METODA NAUKI CZYTANIA WEDŁUG KONCEPCJI DR IRENY MAJCHRZAK – RADOM
    • TERAPIA RĘKI I I II STOPNIA. DIAGNOZA. TERAPIA. WARSZTAT.
    • TERAPIA RĘKI III STOPNIA GRAFOMOTORYKA M2CONCEPT
    • HORTITERAPIA – KURS ZAWODOWY
    • AAC: ALTERNATYWNE I WSPOMAGAJĄCE SPOSOBY KOMUNIKACJI OSÓB O SPECJALNYCH POTRZEBACH W POROZUMIEWANIU SIĘ
    • MODEL WYKORZYSTYWANIA AAC W PRAKTYCE EDUKACYJNEJ SZKÓŁ ORAZ RODZIN DZIECI ZE ZŁOŻONYMI POTRZEBAMI KOMUNIKACJI.
    • METODA DOBREGO STARTU PROF. M. BOGDANOWICZ – CZĘŚĆ PRAKTYCZNA (AUTORSKI PROGRAM MAŁGORZATY BARAŃSKIEJ I EWY JAKACKIEJ)
    • TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE III MODUŁOWE SZKOLENIE BAZOWE (szkolenie online)
    • TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI (TZA) – MODEL PRACY TERAPEUTYCZNEJ W NURCIE BEHAWIORALNO-POZNAWCZYM Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ
    • Praktyka tworzenia wieloskładnikowych systemów u osób ze złożonymi potrzebami komunikacji. Praca z rodziną użytkownika AAC. Kryteria warunkujące skuteczność oddziaływań w środowisku rodzinnym. BLOK IV
  • O nas
  • Kontakt

Galeria

rpt

Aktualne szkolenia

  • TUS – TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
  • METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE I POZIOM
  • ODIMIENNA METODA NAUKI CZYTANIA WEDŁUG KONCEPCJI DR IRENY MAJCHRZAK – RADOM
  • TERAPIA RĘKI I I II STOPNIA. DIAGNOZA. TERAPIA. WARSZTAT.
  • TERAPIA RĘKI III STOPNIA GRAFOMOTORYKA M2CONCEPT
  • HORTITERAPIA – KURS ZAWODOWY
  • AAC: ALTERNATYWNE I WSPOMAGAJĄCE SPOSOBY KOMUNIKACJI OSÓB O SPECJALNYCH POTRZEBACH W POROZUMIEWANIU SIĘ
  • MODEL WYKORZYSTYWANIA AAC W PRAKTYCE EDUKACYJNEJ SZKÓŁ ORAZ RODZIN DZIECI ZE ZŁOŻONYMI POTRZEBAMI KOMUNIKACJI.
  • METODA DOBREGO STARTU PROF. M. BOGDANOWICZ – CZĘŚĆ PRAKTYCZNA (AUTORSKI PROGRAM MAŁGORZATY BARAŃSKIEJ I EWY JAKACKIEJ)
  • TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE III MODUŁOWE SZKOLENIE BAZOWE (szkolenie online)
  • TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI (TZA) – MODEL PRACY TERAPEUTYCZNEJ W NURCIE BEHAWIORALNO-POZNAWCZYM Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ
  • Praktyka tworzenia wieloskładnikowych systemów u osób ze złożonymi potrzebami komunikacji. Praca z rodziną użytkownika AAC. Kryteria warunkujące skuteczność oddziaływań w środowisku rodzinnym. BLOK IV
Bądź na bieżąco
MRSolutions 2018