Przeskocz do treści
Menu
Strona główna
Regulamin
Szkolenia
TUS – TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE I POZIOM
ODIMIENNA METODA NAUKI CZYTANIA WEDŁUG KONCEPCJI DR IRENY MAJCHRZAK – RADOM
TERAPIA RĘKI I I II STOPNIA. DIAGNOZA. TERAPIA. WARSZTAT.
TERAPIA RĘKI III STOPNIA GRAFOMOTORYKA M2CONCEPT
HORTITERAPIA – KURS ZAWODOWY
AAC: ALTERNATYWNE I WSPOMAGAJĄCE SPOSOBY KOMUNIKACJI OSÓB O SPECJALNYCH POTRZEBACH W POROZUMIEWANIU SIĘ
MODEL WYKORZYSTYWANIA AAC W PRAKTYCE EDUKACYJNEJ SZKÓŁ ORAZ RODZIN DZIECI ZE ZŁOŻONYMI POTRZEBAMI KOMUNIKACJI.
METODA DOBREGO STARTU PROF. M. BOGDANOWICZ – CZĘŚĆ PRAKTYCZNA (AUTORSKI PROGRAM MAŁGORZATY BARAŃSKIEJ I EWY JAKACKIEJ)
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE III MODUŁOWE SZKOLENIE BAZOWE (szkolenie online)
TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI (TZA) – MODEL PRACY TERAPEUTYCZNEJ W NURCIE BEHAWIORALNO-POZNAWCZYM Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ
Praktyka tworzenia wieloskładnikowych systemów u osób ze złożonymi potrzebami komunikacji. Praca z rodziną użytkownika AAC. Kryteria warunkujące skuteczność oddziaływań w środowisku rodzinnym. BLOK IV
O nas
Kontakt
Galeria
rpt