MIEJSCE: szkolenie stacjonarne w siedzibie placówki (zapytaj o możliwość dojazdu),
zajęcia online (platforma ZOOM)
TERMIN: dostosowany do potrzeb zamawiającego.
CZAS TRWANIA: 2 godz. dydaktyczne
KOSZT: 1.600 zł*
DLA KOGO!
– szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli, psychologów, pedagogów, całego grona pedagogicznego pracującego w placówkach oświatowych m. in. takich jak: przedszkola, szkoły, ośrodki szkolno-wychowawcze, młodzieżowe ośrodki socjoterapii.
PROWADZĄCE:
Mgr Agata Pajączkowska – Absolwentka psychologii KUL, psycholog, psychoterapeuta, coach i trener rozwoju osobistego, doradca zawodowy, wieloletni pracownik Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, pracownik różnego rodzaju placówek oświatowych – w tym szkół podstawowych, mos-ów, liceum integracyjnego czy przedszkoli. Pani Agata posiada bogate doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi, jest nie tylko teoretykiem ale przede wszystkim praktykiem jeśli chodzi o pomoc udzielą ludziom w kryzysach życiowych.
Mgr Milena Krajewska – Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, pracownik różnorodnych placówek edukacyjnych, w tym szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Studentka Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu na kierunku oligofrenopedagogika oraz edukacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Wieloletni pracownik pomocy społecznej, członek zespołu interdyscyplinarnego, kurator społeczny, pedagog specjalny. Odznacza się szeroką wiedzą i doświadczeniem w obszarze pomocy społecznej oraz edukacji. Jej praca skupia się głownie na wsparciu dzieci i młodzieży, które wymagają szczególnej opieki i wsparcia w procesie edukacyjnym. Angażuje się w stworzenie odpowiednich warunków edukacyjnych dla uczniów z różnorodnymi potrzebami, wspierając ich w procesie nauki i rozwoju. Jako członek Zespołu Interdyscyplinarnego współpracuje z różnymi specjalistami, aby zapewnić kompleksową pomoc podopiecznym.
CHARAKTER I ZAKRES SZKOLENIA:
Praca nauczycieli i specjalistów w placówkach oświatowych regulowana jest przez przepisy prawa oświatowego. Coraz większa liczb dzieci znajdujących się w przedszkolach, szkołach czy placówkach wychowawczych posiada dokumentację wydaną przez specjalistyczne placówki takie jak poradnie PPP czy inne poradnie specjalistyczne. Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej jest procesem wieloetapowym, która nakłada na osoby realizujące cele terapeutyczne posiadanie coraz większej wiedzy i umiejętności. Właściwe wdrażanie zaleceń jest kluczem do poprawy funkcjonowania dziecka.
PROGRAM SZKOLENIA:
Zapoznanie uczestników z rożnymi formami dostosowań wymagań edukacyjnych z uwzględnieniem:
- typu niepełnosprawności dziecka (a w szczególności: mutyzm, afazja, autyzm i zespół Aspergera, niepełnosprawność intelektualna, słabowidzenie, słabosłyszenie);
- wprowadzanie dostosowań dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce (dysleksja rozwojowa, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia);
- praca z uczniem z ADHD
- praca z dzieckiem zdolnym;
- inne przypadki wyżej nie opisane.
SKONTAKTUJ SIĘ, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE NA SZKOLENIE I UZYSKAĆ WYCENĘ*.
Tel.: 791031290
e.mail: kontakt@edukacjaterapeutyczna.pl