Przeskocz do treści
Menu
Strona główna
Regulamin
Szkolenia
TUS – TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
TEORIA UMYSŁU U OSÓB ZE SPEKTRUM AUTYZMU. WYKORZYSTANIE TECHNIK BEHAWIORALNYCH DO UCZENIA KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH .
JAK WSPIERAĆ DZIECI I NASTOLATKI Z SAMOUSZKODZENIAMI?
AAC: ALTERNATYWNE I WSPOMAGAJĄCE SPOSOBY KOMUNIKACJI OSÓB O SPECJALNYCH POTRZEBACH W POROZUMIEWANIU SIĘ
TUS – TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH ON-LINE
MODEL WYKORZYSTYWANIA AAC W PRAKTYCE EDUKACYJNEJ SZKÓŁ ORAZ RODZIN DZIECI ZE ZŁOŻONYMI POTRZEBAMI KOMUNIKACJI.
HORTITERAPIA – KURS ZAWODOWY
TERAPIA RĘKI I I II STOPNIA. DIAGNOZA. TERAPIA. WARSZTAT.
TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI (TZA) – MODEL PRACY TERAPEUTYCZNEJ W NURCIE BEHAWIORALNO-POZNAWCZYM Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ
METODA DOBREGO STARTU PROF. M. BOGDANOWICZ – CZĘŚĆ PRAKTYCZNA (AUTORSKI PROGRAM MAŁGORZATY BARAŃSKIEJ I EWY JAKACKIEJ)
ODIMIENNA METODA NAUKI CZYTANIA WEDŁUG KONCEPCJI DR IRENY MAJCHRZAK – RADOM
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE III MODUŁOWE SZKOLENIE BAZOWE (szkolenie online)
METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE I POZIOM
TUS – TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
O nas
Kontakt
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE III MODUŁOWE SZKOLENIE BAZOWE (szkolenie online)