Przeskocz do treści
Menu
Strona główna
Regulamin
Szkolenia
TERAPIA RĘKI III STOPNIA GRAFOMOTORYKA M2CONCEPT
HORTITERAPIA – KURS ZAWODOWY
METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE I POZIOM
TERAPIA RĘKI I -II* DIAGNOZA, TERAPIA, WARSZTAT M2 CONCEPT FORMUŁA INTENSYWNA 2 STOPNIE W 1 DZIEŃ
TERAPIA RĘKI III STOPNIA GRAFOMOTORYKA M2CONCEPT/RZESZÓW
TUS – TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
AAC: ALTERNATYWNE I WSPOMAGAJĄCE SPOSOBY KOMUNIKACJI OSÓB O SPECJALNYCH POTRZEBACH W POROZUMIEWANIU SIĘ
TUS – TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH ON-LINE
MODEL WYKORZYSTYWANIA AAC W PRAKTYCE EDUKACYJNEJ SZKÓŁ ORAZ RODZIN DZIECI ZE ZŁOŻONYMI POTRZEBAMI KOMUNIKACJI.
METODA DOBREGO STARTU PROF. M. BOGDANOWICZ – CZĘŚĆ PRAKTYCZNA (AUTORSKI PROGRAM MAŁGORZATY BARAŃSKIEJ I EWY JAKACKIEJ)
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE III MODUŁOWE SZKOLENIE BAZOWE (szkolenie online)
TERAPIA RĘKI I I II STOPNIA. DIAGNOZA. TERAPIA. WARSZTAT.
ODIMIENNA METODA NAUKI CZYTANIA WEDŁUG KONCEPCJI DR IRENY MAJCHRZAK – RADOM
JAK EFEKTYWNIE PROWADZIĆ ZAJĘCIA EDUKACYJNE Z UCZNIAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI I AUTYZMEM?
TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI (TZA) – MODEL PRACY TERAPEUTYCZNEJ W NURCIE BEHAWIORALNO-POZNAWCZYM Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ
Praktyka tworzenia wieloskładnikowych systemów u osób ze złożonymi potrzebami komunikacji. Praca z rodziną użytkownika AAC. Kryteria warunkujące skuteczność oddziaływań w środowisku rodzinnym. BLOK IV
O nas
Kontakt
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE III MODUŁOWE SZKOLENIE BAZOWE (szkolenie online)