Przeskocz do treści
Menu
Strona główna
Regulamin
Szkolenia
METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE I POZIOM
TUS – TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
WSPIERANIE ROZWOJU PSYCHOSEKSUALNEGO OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ ORAZ SPEKTRUM ZACHOWAŃ AUTYSTYCZNYCH
TERAPIA RĘKI I I II STOPNIA. DIAGNOZA. TERAPIA. WARSZTAT.
MODEL WYKORZYSTYWANIA AAC W PRAKTYCE EDUKACYJNEJ SZKÓŁ ORAZ RODZIN DZIECI ZE ZŁOŻONYMI POTRZEBAMI KOMUNIKACJI.
JAK RADZIĆ SOBIE Z ZACHOWANIAMI TRUDNYMI ?
HORTITERAPIA – KURS PODSTAWOWY
JAK EFEKTYWNIE PROWADZIĆ ZAJĘCIA EDUKACYJNE Z UCZNIAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI I AUTYZMEM?
TERAPIA RĘKI III STOPNIA GRAFOMOTORYKA M2CONCEPT
ELEKTROSTYMULACJA W LOGOPEDII KOSMETOLOGII, FIZJOTERAPII STOMATOLOGICZNEJ I NEUROLOGICZNEJ TWARZY
AFAZJA ROZWOJOWA- DIAGNOZA I TERAPIA KROK PO KROKU
TUS – TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH ON-LINE
TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI (TZA) – MODEL PRACY TERAPEUTYCZNEJ W NURCIE BEHAWIORALNO-POZNAWCZYM Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ
PRAKTYKA TWORZENIA WIELOSKŁADNIKOWYCH SYSTEMÓW U OSÓB ZE ZŁOŻONYMI POTRZEBAMI KOMUNIKACJI. PRACA Z RODZINĄ UŻYTKOWNIKA AAC. KRYTERIA WARUNKUJĄCE SKUTECZNOŚĆ ODDZIAŁYWAŃ W ŚRODOWISKU RODZINNYM. BLOK IV
AAC: ALTERNATYWNE I WSPOMAGAJĄCE SPOSOBY KOMUNIKACJI OSÓB O SPECJALNYCH POTRZEBACH W POROZUMIEWANIU SIĘ
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE III MODUŁOWE SZKOLENIE BAZOWE (szkolenie online)
METODA DOBREGO STARTU PROF. M. BOGDANOWICZ – CZĘŚĆ PRAKTYCZNA (AUTORSKI PROGRAM MAŁGORZATY BARAŃSKIEJ I EWY JAKACKIEJ)
O nas
Kontakt
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE III MODUŁOWE SZKOLENIE BAZOWE (szkolenie online)