Przeskocz do treści
Menu
Strona główna
Regulamin
Szkolenia
MODEL WYKORZYSTYWANIA AAC W PRAKTYCE EDUKACYJNEJ SZKÓŁ ORAZ RODZIN DZIECI ZE ZŁOŻONYMI POTRZEBAMI KOMUNIKACJI.
GIMNASTYKA MÓZGU® – KINEZJOLOGIA EDUKACYJNA WG PAULA DENNISONA (I I II STOPIEŃ)
TERAPIA RĘKI III STOPNIA GRAFOMOTORYKA M2CONCEPT
TRENING ZASTĘPOWANIA AGRESJI (TZA) – MODEL PRACY TERAPEUTYCZNEJ W NURCIE BEHAWIORALNO-POZNAWCZYM Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ
JAK RADZIĆ SOBIE Z ZACHOWANIAMI TRUDNYMI ?
TUS – TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH ON-LINE
HORTITERAPIA – KURS ZAWODOWY
TUS – TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH
TERAPIA RĘKI I I II STOPNIA. DIAGNOZA. TERAPIA. WARSZTAT.
METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE I POZIOM
ODIMIENNA METODA NAUKI CZYTANIA WEDŁUG KONCEPCJI DR IRENY MAJCHRZAK – RADOM
METODA DOBREGO STARTU PROF. M. BOGDANOWICZ – CZĘŚĆ PRAKTYCZNA (AUTORSKI PROGRAM MAŁGORZATY BARAŃSKIEJ I EWY JAKACKIEJ)
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE III MODUŁOWE SZKOLENIE BAZOWE (szkolenie online)
O nas
Kontakt
TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I W PRAKTYCE III MODUŁOWE SZKOLENIE BAZOWE (szkolenie online)